Mine kosttilskudd!

Dette innlegget har jeg ftt noen foresprsler p, s n tenkte jeg at jeg skulle fyre ls!

Jeg som de fleste treningsidioter gjr har noe ekstra vi har i oss hver dag, eller ofte. Disse tingene kalles kosttilskudd. Der lrte dere det! haha.
Jeg trener styrke for det meste, men har begynt legge til cardio. Har ei fast cardiokt hver dag som er morgencardioen min. Morgencardioen gjr jeg p tom mage, og da er det veldig kjekt med en energi boost og noe som holder musklene inntakt! Da bruker jeg BCAA!


Namnam! se p den fine fargen!

Dette str p baksiden. Gidder ikke p begynne forklare ut fra egne ord.

Idrettsutvere, kroppsbyggereog alle atleter som trener hardt fysisk med vekter eller utholdenhet, s som lping, sykling eller svmming vil ha en stor fordel av bruke BCAA tilskudd. Tilskudd av BCAA vil mte kroppens kte krav i tiden under hyt stress.
Flere studier har vist at BCAA kan ke energinivene (det ker ihvertfall mitt! fr mye mer gi nr jeg har morgencardio p tom mage!), bygge muskler og forbedre restitusjonen ved flere metabolske tilstander. i tillegg til spille en viktig rolle i proteinsyntesen, s gir BCAA deg ekstra energi under tung trening, hjelper til spare muskelvev og hjelper til mentalt under treningspasset. BCAA kan ta nr som helt under dagen, men fortrinnsvis p tom mage for bedre opptak i kroppen. Men vi andbefaler ta BCA, etter all forskning p omrdet, direkte fr trening, eller rett etter trening.

Det var litt om BCAA. Har ikke s supermasse erfaringer med det enn, annet enn at jeg fr mye mer energi om morgenen! Jeg har smaken Cherry/kirsebr og synes den smaker utrolig godt!

Nestemann ut er FiberFin!

♥ Glutenfritt
♥ Inneholder 60% fiber
♥ Gir lavere blodsukkerbelastning (GI)
♥ Fremmer en god fordyelse
♥ Holder deg mett lenger



Fiberfin er egentlig et slags mel. Men jeg bruker den i havregryna mi om morgenen. Da tar jeg en toppet spiseskje med fiberfin og blander sammen med proteinpulver, ekstra lett melk og litt sukring, heller det i ei skl og tilsetter havregryn. Namnam!

Fiberfin kan man ha i alt. Fordi det setter ikke igjen stort med smak, og endrer ikke konsistensen eller utsende p det du har det i. S andbefaler ha det i frokostblandingen din, smoothiesen din, eller yoghurten din.
Jeg bruker det fordi det fr igang forbrenningen min noe horribelt! Pluss at jeg holder meg mett lengre da sklart. Og det funker!

S var det proteinpulveret Troponin da! De fleste vet vell hva proteinpulver er godt for, s jeg gidder ikke skrive en hel novelle om det. Men det jeg kan si er at det smaker helt utrolig godt! Og er det beste proteinpulveret jeg har smakt iallefall! Man kan liksom ha det i alt fler jeg! Jeg skal lage proteinpannekaker med det i dag, som jeg skal ha til middag. Og som jeg gleder meg til det!

S var det over til litt andre ting. Jeg har da begynt p min diettplan, og kryss i taket for det! Det er s mye enklere flge den planen nr man vet hva man skal spise til en hver tid! Pluss at man er smartnok til pakke med seg alle mltidene man skal ha hvis man skal vre borte en dag. S hver fredag har jeg bestemt meg for at det blir formsjekk, s kanskje jeg husker blogge om dagene! Jeg lover dere at dere skal f resultatene av hver "formsjekk" jeg foretar meg. (det er ikke noe serrise greier alts, bare jeg som mler omkretsene mine og veier meg.)

BTW! Jeg har hentet bilettene til meg og kjresten min til Norway Open! JEEEY! Gleder meg noe helt, helt, heeeeeelt sinnsykt!



N blir det lunsj, som bestr av kesam og mango. haha, oh du kreativitet! S skal jeg rydde litt i huset ogs sole meg! Senere i dag blir det ei beinkt p maxgym, ogs kommer kjresten min p overnattingsbesk i kveld. Og jeg kan ikke f sagt hvor mye jeg gleder meg til det! h! jeg elsker kjresten min s innmari!

Ha en fantastisk solfylt dag allesammen!

2 kommentarer

Stine Grans

16.08.2012 kl.13:33

Haha, for et gla-innlegg! Oser jo av positivitet :) You go, girl!

Ailin-Mari Be

16.08.2012 kl.13:34

Stine Grans: hihi, er s befriende ha godt humr! :-D

Skriv en ny kommentar

Ailin-Mari Be

Ailin-Mari Be

18, Trondheim

Dette er hovedsakelig en blogg om styrketrening. Og det vre jente og forgude muskler!

Kategorier

Arkiv

hits