Long time no see

Hello allesammen! Som mr. milk sier.

Jeg stakk egentlig bare innom for oppdatere litt.
P treningsfronten har jeg vrt liott slv i det siste kan man vell si. Har jobbet s mye, at jeg bare har vrt helt utslitt nr det kommer til ettermiddagen, s da har det bare blitt avslappning.
Men p lrdag s hadde jeg ei sikkelig heftig beinkt med kjresten min! Sliter fortsatt med komme meg ut av stolen, sette meg ned, eller bruke beina og rumpa i det heletatt! Men fy det funker!
Derfor fikk jeg lyst til dele programmet med dere! Sant skal sies s var det faktisk kjresten min som satt det opp dette programmet. Da jeg er s lei av mine gamle. Here it comes!

Beinpress 12reps x 3sett x 100kg
leg extantions 5reps x 5sett x 61kg
Bulgarsk utfall 6reps x 3sett x 40kg
kneby 5reps x 5sett x 60kg
Squats 6reps x 3sett x 20kg
Legg trening (har ikke peiling p hva det heter) 10reps x 2sett x 50-60 kg (er litt usikker)

N er det riktig nok veldig lenge siden jeg har trent bein p denne mten, s det er jo en liten faktor til at jeg har s sinnsykt vondt!

P sndag (i gr) s fikk jeg krpet meg til trening igjen (med god hjelp av kjresten min) og fikk tatt litt overkropp! Han satt ogs opp dette programmet.

Deadlift 5reps x 2sett
Inntrekk 7reps x 3 sett
nedtrekk 7reps x 3sett
Hantler (tricep & bicep) 10reps x 3sett
Enarmsroing 10reps x 2sett
triceppress m/stang 5reps x 5sett
triceppress m/tau 5reps x 5sett
Curl EZ 7reps x 3sett
Curl straight bar 7reps x 3sett


No pain no gain! Kjekkas!


lette vekter :-)

Ha en fin mandag!

n kommentar

Gullof

11.02.2013 kl.13:21

Hei, tobeagirl

Jeg ville bare si at du har en nydelig blogg :)

Skriv en ny kommentar

Ailin-Mari Be

Ailin-Mari Be

18, Trondheim

Dette er hovedsakelig en blogg om styrketrening. Og det vre jente og forgude muskler!

Kategorier

Arkiv

hits