Long time no see

Hello allesammen! Som mr. milk sier.

Jeg stakk egentlig bare innom for å oppdatere litt. 
På treningsfronten har jeg vært liott sløv i det siste kan man vell si. Har jobbet så mye, at jeg bare har vært helt utslitt når det kommer til ettermiddagen, så da har det bare blitt avslappning.
Men på lørdag så hadde jeg ei sikkelig heftig beinøkt med kjæresten min! Sliter fortsatt med å komme meg ut av stolen, sette meg ned, eller bruke beina og rumpa i det heletatt! Men fy det funker!
Derfor fikk jeg lyst til å dele programmet med dere! Sant skal sies så var det faktisk kjæresten min som satt det opp dette programmet. Da jeg er sååå lei av mine gamle. Here it comes!

Beinpress 12reps x 3sett x 100kg
leg extantions 5reps x 5sett x 61kg
Bulgarsk utfall 6reps x 3sett x 40kg
knebøy 5reps x 5sett x 60kg
Squats 6reps x 3sett x 20kg
Legg trening (har ikke peiling på hva det heter) 10reps x 2sett x 50-60 kg (er litt usikker) 

Nå er det riktig nok veldig lenge siden jeg har trent bein på denne måten, så det er jo en liten faktor til at jeg har så sinnsykt vondt! 

På søndag (i går) så fikk jeg krøpet meg til trening igjen (med god hjelp av kjæresten min) og fikk tatt litt overkropp! Han satt også opp dette programmet.

Deadlift 5reps x 2sett
Inntrekk 7reps x 3 sett
nedtrekk 7reps x 3sett
Hantler (tricep & bicep) 10reps x 3sett
Enarmsroing 10reps x 2sett
triceppress m/stang 5reps x 5sett
triceppress m/tau 5reps x 5sett
Curl EZ 7reps x 3sett
Curl straight bar 7reps x 3sett


No pain no gain! Kjekkas!


lette vekter :-)

Ha en fin mandag!

Én kommentar

Gullof

11.02.2013 kl.13:21

Hei, tobeagirl

Jeg ville bare si at du har en nydelig blogg :)

Skriv en ny kommentar

Ailin-Mari Bøe

Ailin-Mari Bøe

18, Trondheim

Dette er hovedsakelig en blogg om styrketrening. Og det å være jente og forgude muskler!

Kategorier

Arkiv

hits